Sunday, November 01, 2009

"tAlK tO mY hAnD"

pada 21/10 yg lalu..aku serta kwn2 yg laen telah pergi ke Sek. Keb. Seri Tasik utk mbt health promotion kami..kump kami d'beri nama "TALK TO MY HAND"...pada kol 7.30 pg kami;aku,Ct,Shera serta Mimi telah tiba di sek dngan menaiki myvi..kami telah menyediakan segala kelengkapan untuk memberi ceramah...setelah siap Puan Payati srta kwn2 yg lain;Syue,Syafa,Cham dan Mani tiba disekolah..puan tidak berpuas at ngan tmpt yg disediakan..aku serta Shera telah berjumpa ngan Penolong Kanan untuk mengubah tempat ke bilik tayangan...kami telah menyusun kerusi dan bt persiapan tok bri ceramah yang bertajuk "HANDWASHING"...jom tgk pic2 kami di SEK SEB SERI TASIK(skst)...


*nie la susunan kerusi yg kteorg ltk tok stndt2 skst..

*stndt2 skst begitu tekun mdgr ceramah dari Mimi..

*mimi & cham ngah tnjok demo psl step handwashing..

*stdnt b'same2 melakukan demo handwashing..

*shira n syue..

*syafa & eni


*pic candid aku bt demo kt stndt2 skst..


*pic aku stlh selesai HP



*nie logo kmpln kteorg..."TALK TO MY HAND"


*nie la group kteorg..pic ngan Pn Payati...

aku ttp berpuas at ngan projek yg telah dijalankn...wlupon xbrp bpuas at tp ttp enjoy..kpd kwn2 aku tq kerana kte sme2 menjayakan projek nie..yg lupe nama group kte...TALK TO MY HAND..amalkan amalan mencuci tangan ye...x)

No comments:

Post a Comment

♥ story!

Daisypath Anniversary tickers