Sunday, November 08, 2009

hArUsKaH aKu pErCaYa sEmUa iNi???

semalam aku msg telefon dia..ok je...tp knp sesampainye aku kt dpn pntu umah...aku terima pgglan telefon...adk dia tlefon aku kata dia xcident..tkejot la aku...smlm msg kay je...smpt t'tido la aku msg ngan dia...dh la pagi td xmsg aku lgsg..aleh2 dpt plak berita gnie..adk dia kate,dia blh hidup 50-50 je...aku dh xsdap at...nk g tgk dia trndsport xde...aduhai..tp aku xleh nk percaya 100%..babnye adk dia ckp mcm bnde 2 maen2 la..rnsing aku memikirkannya..aku naek pning pale fkrkannya...dlm lebh krg tyme mgrb la aku trima 1 lagi pggln kol..kwn dia kot aku rse...ckp dia dh xde..sku yg tgh tdo nie tros kuatkan suara bab terkejot...aku tny lg skli aleh2 dh tpts talian...no yg sama menelefon aku tp kalo nie spupu dia jwb...kte dia dh xda...suara dia serak la...tp npe aku dia colapse sbb pe...dia blh kte bab accident..aku pon jwb yela...tp mst de sbbnye...spupu dia bertanya kepada aku byk kali s'olah2 dia xdgr soa aku...pdhal rsenye suara aku kuat la jgak...pastu dia ckp babnye lung dia dh hancur...aku dh terdiam xterkata ape...spupu dia soh aku bsabar...tp aku xcye..pdhal smlm dia kay je...aku pon bercerita pd kwn aku psl mslh nie...dia mberi cdngan sih tpon no si dia 2 sndr..aku on kol tp kwn aku yg ckp..kwn aku ckp lok2 la mle2..adk dia yg angkat..aleh2 dia makinye kwn aku pas kwn aku kte kalo dh xcident mst la nset dh rsak...tol la gk pe kwn aku ckp...npe ntah dia nk maki kwn aku 2..ke dia maki 2 bab nk cover dia tpu aku 2..ntah la aku pon keliru la...antara nk percaya ke x..aku jd serba slh babnye aku dok diam je disinie..aku xbt pe2 pon..aku jd buntu sbnrnye..tlong la aku..nk aku percaya atau tidak ttg perkara ini...aku xtau la samaada dia nk uji aku ke tgk mcm mne aku nie..tp plz la jgn la uji aku dgn cara bgini...tlg la aku..aku dlm kebuntuan...arghhhh..TOLONGGGG!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

♥ story!

Daisypath Anniversary tickers