Thursday, November 19, 2009

mEnGapA sKrG kAu kEmbALi???



begitu lama aku bersamanya..
dahulu semuanye indah belaka...
tp sdh lme bersama kemesraan itu hilang ntah ke mana..
aku pon xtau ape salahku..
dia berkata aku xmemahami dia..
sedangkan aku lebih daripada memahaminya...

apa salah aku smpi kau berkata begitu...

org berkata cinta pertama tidak mudah dilupakan...

benar!!!xmudah dilupakan..

setelah kau minta putus ngan aku..

kau kembali untuk bersama kembali...

kau aku nie seperti baju ke...

bila dh jemu biarkan aje..

bila nk pki br la cari..

APE NIE!!!!
aku pon terima kau kembali bab aku masih sygkan kau...

tp tetap yang sama terjadi...

aku sedar aku selalu memberi mslh kepadanya..

aku tau dia byk sabar ngan sikapku ini...

YA ALLAH..
aku rse xckp sempurna untuknya...
berikanlah dia wanita yg sempurna serta memahaminya...

tapi sekarang setelah aku sdng mengenal hati budi sesorng itu..

kau dtg kembali untuk minta penjelasan...

ape mkne semua nie...

aku semakin tak faham ngan sikap kau...

knpa kau mcari aku bila dh brp lama kau tak menghubungi aku..
setelah aku msg kau..
kau bls seperti hendak xnak je..
KENAPA??
adakah kau dh ade pompan laen???
beritahulah aku perkara yang sebenar..
HHHMMMM!!!!
aku rse dh penat ngan sume nie..
lebih baek kte putus aje...
mulakan idup baru...
aku berharap kau berbagai di samping org yg tersyg...
aku nak kau tahu bhwa cinta pertama aku xpnh aku lupekan...
kau doakanlah aku bahagia di smpng org2 yg aku syg n doakanlah kejayaan aku..

No comments:

Post a Comment

♥ story!

Daisypath Anniversary tickers