Monday, November 09, 2009

i mIz hIm vErY mUcH!!!!


aku nak kan kepastian juga..semalam aku telah confirmkan kembali benarkah apa yg telah terjadi..kwnnya telah berkata yg benar kepada aku..kwnnya berkata kepada aku supaya aku byk bersabar...aku tidak percaya sekali perkara ini akan terjadi..tapi bila kwnnya berkata kejap ag nk mandikan si dia..aku terasa hiba..adakah ini benar???padahal sebelum ini dia kay aje..tapi bila aku fikirkan blk..mgkn perkara ini benar..dh dua ari si dia tak tpon o msg aku...aku ternanti2 msg n pggln tponnya...tp tiada...aku tak dpt lg menahan kerinduan aku padanya...bila aku ingat kembali sebelum pemergiannya..aku mmg pelik perangainya...dia kata begitu rindukan aku shngga kan mahu menangis kerana terlalu rndukan aku...aku sperti tak sdap at tetapi aku juga begitu rindukannnya...aku tak sngka itu merupakan kata2 yg terakhir yg aku dpt darinya...rupanya dia telah pergikan aku untk selama-lamanya...aku begitu menyayanginya wlupon tidak smpi sebulan aku bersamanya...YA ALLAH YA TUHANKU berilah aku kekuatan untuk aku menempuh segala dugaan yg telah engkau berikan kepada aku..AL-FATIHAH...

No comments:

Post a Comment

♥ story!

Daisypath Anniversary tickers