Monday, February 21, 2011

Obstetrik & Ginekologi

Hari ini merupakan hari first aku kat klinik O&G..
Best..Walaupun mula² agak blur ngan keadaan dalam klinik 2..
Aku & kwn (Iera) jadi tukang pam..Pam ape???Haha..
Amik tekanan darah la..
Setiap ibu mengandung & ada masalah sakit puan akan ditimbang & amik BP...
Tak sngka plak bjmpe ngan Prof yg ajar Psikologi Perkembangan..
Prof memang tak cam kami berdua..
Tapi kami berdua cam Prof...Cantik dia..Ngat masa dia mengajar...Selalu cerita pasal anak dia...Hehe...Tapi best dia mengajar...

Nak cerita sikit nie...
Ada seorg ibu mengandung nie...Bawa anak lingkungan umur 2-3 tahun la..Comel..
Maknye kulit sawo matang.Anak putih mcm Cina..
Rupanye bapanye Cina...
Maknye kne amik BP..Dia pun sibuk la nak amik..
Kwn saya buat² la amik BP dia..Tapi tak pam pon..Tu pon da suke sgt dia..Senyum & salam Iera lagi 2..Hihi...
Maknye nak amik urine sibuk nak ikut...Pastu maknye soh g kat bapanye..
G la si anak ke bapanya...Akhirnya terjawab persoalan ku..Bapanye Cina & agak berumur...
Aku terfikir sejenak...Mayb org gaji kawen ngan majikan...
Ntah la...2la hanya anggapan aku...
Kalau difikirkan kembali..Mayb kot..
Biarlah..2 hal mereka...Asalkn mereka bahagia & eppy ngan anak² mereka..
Weee~~~

*tak sabar nak msk labour room.. :)

2 comments:

♥ story!

Daisypath Anniversary tickers