Sunday, February 20, 2011

20/02/2011

Pagi² lagi dah dikejutkan oleh suara "Sopyan"..
"Eni!!!Bangun..Kita g jog!!!"
Ala..Baru syok nak dibuai mimpi..Jap la "Sopyan" nak abiskan mimpi nie..Haha...
(Padahal liat je nak bangun..Hihi..)
Setelah pusing ke kanan n kiri aku pun bangun mencapai 'towel' & ke bilik air..
7.20 am bergeraklah kami bertiga..
"Sopyan" , Syakirah² , Aku..
Merentasi jalan ke Laman Midah -->> PPUKM -->> Finally Tasik Sri Permaisuri..
Dah macam 1 pusing tasik da tue..Haha..
Kami pun berlari² di tasik..
Aku kedengaran seperti ade lagu²..
Wah aerobic bestnyelah hai..
Ape lagi terus menuju ke arah lagu tersebut la..
Dah ramai la..
Tak kira aku nak join gak..Haha...
Kami pun BER"aerobic"..
Best sgt²...
Habis keluar peluh² aku nie...
Yang paling best lagu "Sway"...
T'ingat la masa menari dinner dulu...

*saja nak bgtaw aku nie penari...huahua..PERASAN la ko ENI!!!

Habis mengeluarkan peluh...kami pun pulang..
Singgah cafe beli bekalan sarapan...

*"Sopyan" & Syakirah² mggu dpn kita g lagi ye...(merayu..nak aerobic lagi...:D)

No comments:

Post a Comment

♥ story!

Daisypath Anniversary tickers