Wednesday, February 02, 2011

Hari Bahagia Saya..

Tanggal 29/01/2011 hari bahagia buatku..
Aku telah ketemu ngan org yg paling aku syg dan sama² ke tempat yang amatlah indah...
Hujan yang renyai² lagi indah amatlah seronok..
Tiba saja di tempat yang indah itu...
Dipenuhi dengan warna putih & pink...Suci & nyaman je rasa...
Ramainya org memakai baju berwarna "peach"...
Cantiknya pakaian mereka semua...Tiba²..
Terbau "nasi minyak"...
Perggghhh...Sedap menikmatinya...
Haha..
Apa nie tiba² "nasi minyak" pula ini..
Ini la dimaksudkan Hari Bahagia Saya tue...Hihi..
Actually Hari Bahagia kawan saya...
"NURUL AIN & FAHRURRAZI"
Aku,Mr Doraemon & kawan² da ke Muar...
Kami convoi 7 kereta gak la..
Sampai je terus pekena "nasi minyak"...
Lapar dari pagi simpan perut nak pekena "nasi minyak" tau...Hihi..
Tak tangkap banyak pic pon..
Tapi boleh tantapan sume...
Seriously..Dah mcm tak sabar pulak aku nak macam tu..Hihi...(gatai taw...:P)

*nie la pengantinya..cntk kan...ske sangat baju dia...cntk...(nk pnjm boleh...:P)


*ini la bakal pengantin yang seterusnya...haha..(auuww..:P)


*ngan pengapit pulak..kami same² comel..wee~~


*mahu bunga itu boleh??? cantik..


*saya terpegun...Awak sangat cantik!!! Haha..


*"Ernie..Kamu sangat chumel!!"..Haha..:P


*boleh pandang²..jangan pegang²..kamu sudah isteri org AIN!!!...Haha..


*"Jauh²..nnt makeup aku abs!!!"..Haha..

Ini jela pic² yg smpt aku amik...
Cantik kan pengantin...
Tak sempat aku nak tengok ko bersanding AIN..
Tak pela...Aku doakan ko n Razi berkekalan smpi akhir hayat kay..
Kalau ada masalah selesai la cara baik kay...
Bagi cepat dapat baby kay..Hihi..(walaupun aku tau mayb lmbt ag..haha..)
"SELAMAT PENGANTIN BARU"

~~aku bila pula nie...Haha...~~
InsyaALLAH...Cukup semuanya akan sampai juga masanya..
Tggu la akan tiba juga kad yang berbau harum ke rumah kamu semua ya..Hihi...

No comments:

Post a Comment

♥ story!

Daisypath Anniversary tickers