Monday, January 17, 2011

Merah²....Putih².....

Masa yang dinanti²kan telah tiba....
Nak tunjuk la baju dinner saya...
Ngat lagi x yg time saya "Date wiz Sopyan" tue...
Kan kata nak bli baju...Ngat kan...
Kay...Tadaaa~~~~
Time nak menunjuk baju la...
Baju n seluar recycle je pon...merah 2 je yg baru...(hihi...)
Now kita pertontonkan pic² saya dinner kay yang telah berlangsung di PICC,Putrajaya-15/01/2011...

*wiz Sopyan sebelum makan² bermula...hihi...

*wiz lily...nmpk mcm kembar x???

*pose ngan sapu tgnnye...

*kami LAPAR!!!!!

*kami berEMPAT cun!!!! :) (tudung merah mcm heliza x?)

*menu for the dinner...

*gler bsar udang dia....
*ayam percik sdap...
*isi ikan perrrgggghhh...
*daging itam sdp...
*sayur brokoli lazaattt...
(1 meja 4 org..hidangan tok 10 org...hihi..)

*nie bukti udangnye...

*kami bosan...take a pic...(:

*menu n the deco of the table...

*dessert for the dinner...sdp...tpi mnis...mkn byk DM nnt...:)

*nak ke???:P

*saya ngan belon²...(:

Lepas da taw KING & QUEEN of the night saya terus je blah...
Sedih xdpt tahkta 2..(perasan)..hihi..
Kami melepak kat jambatan pe ntah kat Putrajaya 2...
Nie la pic² saya & kawan²..
Jom kite tgk..
LAYAN~~~

*nmpk bulu mata saya..wink²...(:

*i like this pic...credit to heliza(lynn)...

*kami 1 roomate..(:

*pose gedix...:P

Aik da abs la...
Yg 2 je...
Ade lagi la...
Tapi lmbt plak nk upload pic² nie...hihi...
Kay la...Harap korg enjoy tgk kay..(walaupun saya tahu korg terliur udang besar itu..hihi..)
Kalau korg rasa saya da tembam sila komen ye..haha..
Daaa~~~

~Senyum la selalu kerana baik utk kshtn dan org lain juga bila kita senym~:)



No comments:

Post a Comment

♥ story!

Daisypath Anniversary tickers