Sunday, January 02, 2011

Boleh Jadi Bini Org Da Nie!!! :P

Wah² tajuk 2 mcm da gatal sgt da aku nie taw...(huahua...sengal..:P)
Bukan pe..saje nk tnjk aktiviti harian aku mse cti sem aritu..
Da xde kerja nk buat nie aktiviti² aku...
Jom kite tgk ape yg telah aku buat selama 2 minggu aku cti...:)


*nie koleksi mnyk wangi aku..(korg slalo tny aku pki mnyk wangi pe kn??nie la rhsianye...:D)


Tadi selingan je pic 2...hihi...Kay masuk pic aktiviti harian aku selama 2 minggu..


*pizza SEAFOOD making by me...:D


*biskut marie & aiskrim oreo making by me too...:)


*percubaan baru aiskrim strawbery...jadi kot..abs 1 bekas...:D


*aiskrim oreo,strawbery & pizza SEAFOOD..(abs da....sori kalo sape yg t'ingin 2 ye...nk kne dtg umah la ye...:D)


*muffin BLUEBERRY(yummy..jgn telan air liur kay...:P)


*habis da muffin BLUEBERRY nie..(20 biji abs...:P)


*PANDAN LAYER CAKE making by my mom..(sdp mcm yg kat kedai..:D)


*sje tnjuk yg lagi besar...hihi..

That's all my aktiviti harian dalam masa 2 minggu tue..
Sebenarnya ada lagi menu yang aku masak..Tapi xsmpat amik gambar bab da abs dimakan oleh adik²ku...hihi...nmpak sgt la sdp kan...(arrggghhh...perasan sdh..:P)
Seminggu 2 sje aku msk---->>>menunya adalah..(jeng³..)

1)Yee Mee Lakna
2)Bihun Sup
3)Laksa Penang
4)Nasi Ayam

*Mr Doraemon,Fza,Umar & Sarina kate nasi ayam mak saya sdp..blh bka kdi...:)(mmg byk gler diaorg mkn..hihi...)
Itu je aku buat tok cti nie..:)..
So blh la kan jadi bini org..(gatal da aku nie..:P)
Da la merepek aku nie...kang melalut plak...Kay daa...
*akan cube menu yang laen plak..Tggu~~~:D

No comments:

Post a Comment

♥ story!

Daisypath Anniversary tickers