Friday, March 25, 2011

Hidup & Mati...

Hari merupakan hari terakhir aku berada di labour room..
Terasa sedih bila nak melangkah keluar dari labour room..
Pelbagai pengalaman yang dapat aku tengok & pelajari..
Baby dilahirkan secara vacum,forcep,normal...
Barulah aku tahu betapa besarnya pengorbanan seorang ibu utk melahirkan anak..
Seorang ibu bertarung nyawa utk melahirkan anaknya..
Pabila anak telah dikeluarkan..
Senyuman terus terukir di bibir si ibu...
Tak lekang mengucapkan syukur kepada ALLAH!
Tersentuh hatiku pabila melihat adegan cium baby..
Aku seperti itu ke dulu?
Mak mencium aku dengan penuh kasih sayang..
Abah gembira dengan kehadiran anak pertamanya ini..
YA!!!
Mmg mereka amat cygkan aku..
TERAMAT SANGAT!!!
Aku juga TERAMAT SANGAT SAYANG mereka..
Merekalah inspirasi aku..Tulang belakang aku ketika aku dalam susah @ senang..
TQ banyak² kepada MAK kerana bertarung nyawa melahirkan akak..
Kini akak tahu bagaimana kesakitan yang dialami oleh mak semasa melahirkan akak..
Dan to ABAH..TQ membesarkan akak menjadi org yg berguna..
INSYALLAH..Akak buktikan kepada Abah & Mak dapat mengulung Sijil Diploma..
Akhir sekali--->>>Sayanglah ibu kamu..jangan sesekali melawan kata²nya..kerana dia telah bertarung nyawa utk melahirkan kita..mendidik menjadi insan yg berguna..:)

No comments:

Post a Comment

♥ story!

Daisypath Anniversary tickers