Wednesday, September 16, 2009

jUsT fOr yOu!!!

jUsT fOr yOu!!!
hAnyA unTuk aBah mAk aMir anD adIk...
aKu sAyAnG paDa kAmu seMua...
aKu tIdak tAhu bAgaimAna hEndaK aku ceritakan bErapA bEsArnye kAsiH sAyang Aku padaMu..
aKu bErhaRap dengan pEmbEriAn aku yAng tak sEberapa inI...
AbAh Mak AmiR and Adik dpT mhArgaiNye daN iNgAtilah aku seLalo...
aKu sEntIasa menGingati kaMu semUa...
aKu sAnggOp mengHabIskAn wAng rInggit uTk oRg yG aku sYgI...
aKu bErharap di harI lebaran iNi kite Dpat b'maaf-maafAn...
dI kEsEmpEtaN ini jUga aku nAk menGucapkAn HAPPY BIRTHDAY kepada adik2 aku..
iKa pada 20/9 aMir 7/9...
hAdiah yg aku berikan kepada aDinda2 ku tAk la sebeRapa...
tApi adinDa2 Ku kAu sImpanlah iA denGan sebAiknya...
iNgati la kaKakanda mU sLalO...
~abAh mAk amIr AdIk~
...i LOVE you all...

No comments:

Post a Comment

♥ story!

Daisypath Anniversary tickers